Nabór na stanowisko – Opiekun Mieszkania Wspomaganego

Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie ogłasza nabór na stanowisko Opiekuna Mieszkania Wspomaganego w ramach projektu

FEMA.08.05-IP.01-04OU/24  pn.: „Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Wyszków”

Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

Priorytet Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju usług społecznych i zdrowotnych na Mazowszu

Działanie Usługi społeczne i zdrowotne

Program Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  3. korzystanie z pełni praw publicznych
  4. posiadanie kwalifikacji do wykonywania jednego z zawodów: pedagog, psycholog, pracownik OPS, terapeuta środowiskowy lub zajęciowy, pielęgniarka, asystent osoby z niepełnosprawnością, opiekun medyczny, opiekun w DPS lub osoba która posiada doświadczenie w pracy z osobami do których skierowane jest dane mieszkanie (do doświadczenia poza zatrudnieniem na podstawie umowy o prace zalicza się wykonywanie usług w oparciu o umowy cywilnoprawne, odbyte staże, praktyki, wolontariat)

Do zadań Opiekuna Mieszkania będzie należało:

  1. sprawowanie opieki nad właściwym użytkowaniem mieszkania przez jego mieszkańca
  2. bieżące monitorowanie poziomu funkcjonowania społecznego i stanu zdrowia mieszkańca i reagowanie w sytuacji pogorszenia się stanu zdrowia czy zaprzestania zażywania leków
  3. współpraca i wspieranie mieszkańca w rozwiązywaniu ich problemów, w szczególności udzielanie pomocy i wskazywanie sposobów załatwiania bieżących spraw codziennych, osobistych i urzędowych
  4. uczestnictwo i koordynacja w realizacji usług świadczonych w mieszkaniu wspomaganym
  5. wspieranie mieszkańca mieszkania w real programu (planu) usamodzielnienia lub programu wsparcia, dokonywanie oceny sytuacji mieszkańca warunkującej zakres i rodzaj wsparcia
  6. współpraca z rodziną mieszkańca

Warunki pracy:

  1. praca w budynku mieszkania wspomaganego pod adresem Wyszków, ul. Serocka 31/3
  2. praca  w wymiarze  12 godzin w miesiącu, zatrudnienie na umowę o zlecenie na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 – na czas realizacji projektu FEMA.08.05-IP.01-04OU/24  pn.: „Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Wyszków”

Wymagane dokumenty:

  1. podanie
  2. życiorys (CV)

Podanie i życiorys (CV) winien być podpisany własnoręcznym podpisem, a także powinien zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia  10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1000)”

  1. kopie dokumentów: potwierdzenie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień
  2. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności za przestępstwa umyślne i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie  Ośrodka Pomocy Społecznej pokój nr 2 (sekretariat) lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków z dopiskiem „ Dotyczy naboru na Opiekuna Mieszkania wspomaganego” w terminie do dnia 02.07.2025 do godz. 14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Za datę wpływu uznaje się bezpośredni wpływ do Ośrodka Pomocy Społecznej (nie liczy się data stempla pocztowego).

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

Poniżej informacja o naborze do pobrania .