Zmiany czekają mieszkańców, którzy w najbliższym czasie planują załatwić sprawy w punkcie obsługi 500+ przy ul. Kościuszki 54 i w siedzibie głównej Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) przy ul. 3 Maja 16. Od poniedziałku, 16 marca, ograniczona zostanie liczba stanowisk bezpośredniej obsługi klientów. Apelujemy do mieszkańców, aby ograniczyli do niezbędnego minimum wizyty w budynkach OPS i korzystali z alternatywnych form komunikacji z Ośrodkiem. Popularnym środkiem komunikacji stała się platforma ePUAP, ale sprawy można załatwić również za pośrednictwem e-mail i przez telefon.
Jednocześnie prosimy, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, aby osoby obsługiwane zachowały odpowiedni dystans zarówno od pracowników, jak również innych osób oczekujących na obsługę. Pracownicy socjalni także ograniczą do minimum spotkania z mieszkańcami w terenie.
Przypominamy, że wnioski o świadczenia wychowawcze, świadczenia rodzinne i opiekuńcze można składać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a także platformy e-PUAP. Prosimy o zachowanie wstrzemięźliwości przez tych z Państwa, którzy planują złożenie wniosków osobiście. Przypominamy, że dla wniosków złożonych np. 27 marca prawo do świadczenia przysługuje za cały marzec, nie ma zatem znaczenia czy wniosek zostanie złożony 13 czy 27 marca.
Kontakt mailowy do OPS:
Sprawy ogólne – e-mail: sekretariat@ops.wyszkow.pl
Telefon: 29 74 249 02, 29 742 40 97, 29 742 96 16